zaterdag 2 juni 2007

Tuin 3


Laatst heb ik een heel mooi boek gelezen, "Knielen op een bed violen" van Jan Siebelink. Een aanrader voor iedereen. Hier dacht ik vanmorgen aan, toen ik ruzie kreeg met de rode mieren.

Inplaats van die titel maakte ik ervan 'stappen in een nest rode mieren'. Dat heb ik geweten (moet je nooit doen dus) . Ik wilde even een onkruidje weghalen en stapte met mijn blote voet op een stuk mos, helaas zat hieronder een nest rode mieren, de vechtjassen vielen gelijk mijn voet aan, zodat de andere mieren de eieren in veiligheid konden brengen. Paniek, bij mij en bij de mieren dus. Mijn voet heeft hierdoor 2 uur in de brand gestaan, het begint nu dragelijk te worden. Met een uurtje of twee zal het wel over zijn.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin